اخبار و گزارش هامهمترین اخبار

توصیه های فدراسیون ورزش های همگانی برای ایام قرنطینه خانگی

فدراسیون ورزش‌های همگانی توصیه‌های ورزشی را برای ایام قرنطینه خانگی تنظیم نمود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، در متن پروتکل قرنطینه ورزشی آمده است:

۱. هر فرد مشخصاً در طول هفته ۱۵۰ دقیقه فعالیت بدنی با شدت متوسط یا ۷۵ دقیقه فعالیت بدنی شدید در طول هفته نیاز دارد.

۲. میزان کالری دریافتی خود را با میزان فعالیت بدنی روزانه متناسب کنید.

۳. در هرجایی که هستید؛ پس از ۳۰ دقیقه نشستن از حالت نشسته خارج شده و به حالت ایستاده تغییر وضعیت دهید.

۴. تا جایی که امکان دارد زمان نشستن خود را کاهش داده و در حالت ایستاده کار کنید.

۵. اگر تمرین ورزشی روزانه ندارید، حداقل ۵۰۰۰ قدم در روز ان هم در محیط خانه پیاده روی کنید.

۶. هنگام صحبت با تلفن یا موبایل سعی کنید در محیط خانه راه بروید.

۷. تمرینات آرام سازی و تنفس عمیق را برای آرامش روانی خود فراموش نکنید.

۸. برنامه های تمرین آنلاین را از صفحات معتبر مجازی دنبال کنید.

۹. تمرین گروهی در خانه، در کنار اعضای خانواده، انگیزه شما برای ورزش کردن را بیشتر می کند.

۱۰. تغییرات نامتعارفی در شدت و زمان تمرینات خود ایجاد نکنید.

۱۱. کودکان بیشتر از والدین خود نیازمند تحرک و فعالیت هستند، بازی های حرکتی و فکری با آنها فراموش نکنید.

۱۲. اگر دارای بیماری زمینه ای یا مشکل خاصی هستید، قبل از آغاز هرگونه فعالیت بدنی با پزشک خود مشورت کنید.

hamegani golestan

وب سایت رسمی هیئت ورزش‌های همگانی استان گلستان Golestan province Public Sports Board تلگرام : https://t.me/HameganiGolestan اینستاگرام : https://www.instagram.com/HameganiGolestan

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا